Koronawirus - instrukcja

Środki ostrożności – eliminacja ryzyka transmisji koronawirusa SARS-CoV-2

Pacjencie,

jeśli masz objawy infekcji lub podejrzewasz u siebie zakażenie koronawirusem SARS CoV-2, poinformuj nas o tym telefonicznie, a my przełożymy termin wizyty u specjalisty.
 

I. Wczesne wykrywanie ryzyka:

  • ankieta epidemiologiczna telefoniczna (odpowiedź pozytywna, objawy uniemożliwiają wizytę, zmiana terminu wizyty)
  • ankieta epidemiologiczna przed wejściem do przychodni (odpowiedź pozytywna, objawy, uniemożliwiają wejście do przychodni)
  • pomiar temperatury – temperatura >38ºC uniemożliwia wejście na teren przychodni, telefoniczna zmiana terminu wizyty.
  • bezwzględnie nie przyjmujemy pacjentów w czasie kwarantanny
  • bezwzględnie nie przyjmujemy pacjentów objętych nadzorem epidemiologicznym.
     

II. Instrukcja postępowania przy przyjęciu pacjenta:

1. Podczas rejestracji na wizytę pacjenci proszeni są o punktualne przybywanie na 10 minut przed wyznaczoną godziną porady (jest to czas przeznaczony na przygotowanie potrzebnych dokumentów oraz wyposażenie pacjenta w odpowiednie środki ochrony)

2. Pacjenci wpuszczani są do przychodni przez pracownika rejestracji po zbadaniu temperatury.

  • każdy pacjent dezynfekuje ręce - płyn do dezynfekcji przy wejściu
  • pacjent zakłada maseczkę oraz przyłbicę - maseczki i przyłbice dostępne w rejestracji
  • pacjenci siedzą z zachowaniem odległości >2 m
  • preferowana płatność kartą za wizytę
  • po zakończeniu wizyty pacjent zdejmuje przyłbicę (przyłbica jest dezynfekowana po każdym użyciu przez pracownika rejestracji)
  • pacjent wypuszczany jest z przychodni przez pracownika rejestracji

3. Konieczne częste wietrzenie pomieszczeń

4. Środki ochrony indywidualnej dla pracowników:

  • praca w stroju służbowym
  • maski - wymiana zgodnie ze specyfikacją producenta
  • mycie i dezynfekcja rąk - szczególnie zalecana po kontakcie z dokumentacją pacjenta, przyjęciu pieniędzy oraz otwarciu przesyłek pocztowych
  • dezynfekcja rejestracji - Blaty dezynfekuje personel rejestracji kilka razy w ciągu pracy.
  • dezynfekcja klamek, krzeseł i leżanek w gabinetach po każdym pacjencie
  • dezynfekcja krzeseł w poczekalni kilka razy w ciągu dnia
  • dezynfekcja toalety kilka razy w ciągu dnia
  • w toalecie dostępny płyn do dezynfekcji oraz instrukcja mycia i dezynfekcji rąk dla pacjentów.

5. Dezynfekcja powietrza w gabinetach i poczekalni za pomocą lamp UVC oraz ozonatora.

 

 

Centrum Medyczne Kącik

ul. Rynek 26 A, 34-120 Andrychów

Rejestracja i informacja    
poniedziałek - wtorek 14.00 - 20.00,    
środa - piątek 16.00 - 20.00.

 

 

 

 

Skontaktuj się z nami

Tel. (+48) 33 870 33 01

kontakt@cmkacik.pl